risusgenerofortuna -

Jag önskar att jag återföds som en...........

...................................fjäril
som aldrig har tråkigt
som alltid hade kul.
Jag kan inte rå för
hur jag mår
från dag till dag
Men jag har rätt att få önska
jag drömmer kanske om en god fe
och i drömmen trollar hon le
denna bilden kan jag se
inre syner visa min goda fe
hon säger åt mig sluta bekymra dig
istället ska du vara glad och le
för tänk så härligt det é ;)
Jag vaknar visar ett stort flin
kanske vakert leende?
Med mina små smala läppar.

------------------------------------------------------------------------------

Senare i dag lördag nu e visst kl 05.44 shit, Vart tog den tiden vägen?
bäst och sussa nu lägger mig 06.00 morgon för vissa ...haha så tokigt.
men jag älskar min blogg sedan är det dessutom helg so whatever lixom

Jag lägger upp ett info blad om greenpeace i morgon efter tolv eller 13.
Har jobbat med infon till greenpeace blev super bra!
ni ska få se jag lovar lite senare i dag.

Åhh......du, det är din OMTANKE som räknas =)



Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback