risusgenerofortuna -

jag yttrar mig....

hej , jag blev skit trött så ja fick vila ca 20 min nu e jag pigg igen.

en tvåltyp kom till jobbet innan han skulle gå så sa han:
- hejdå flickor.
då reagerade jag och sa ja men K då?
sedan sa ja direkt mobbing.
någon i personalen bara här e faktiskt en kille oxå.
tvål typen bara ja.
personalen sa sedan skärpning
och jag bara du kan få ett skärp i julklapp.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Haha du har verkligen svar på tal, svar på allt :) Kram

2010-10-25 @ 13:26:10
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback