risusgenerofortuna -

lös ..."Min kluriga siffr0r rebusen"....... ;)

bidrag med din gissning så först till kvarn vinner en påse vetemjöl haha

Nä, skämt och sido vinsten är en intervju som läggs upp i min blogg på mån v.42

Vem kan tävla? JO, alla så klart ;)

så vad väntar du på sätt i gång härnkontoret :P

om du är intresserad förståss!

kram på er ska skriva lite text till mitt projekt nu

men uppdaterar när jag kan under eftermiddagen=)

ha de SUPER, vi hörs

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OBS: Efterlysning en speciell kontakt!!!!!!!!!!!

Jorden anropar ett svar från yttrerymden:P haha.....

..nej men lite seriör nu seriöst,viktigt för dig ;) detta gäller:P

En av mina favoriter på f.d 12:an, du har en fråga i choklad-kaka-inlägget =)

skriv tibaka, har du ingen mejl behöver fråga dig en sak mejlen visas bara för mig.

om du har en förståss?

Annars tar vi det på träffen står när? i kommenatren kolla där =)



det är en sak som du ska hjälpa mig med =) om du vill?

 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: sandra

sv; en grå och en brun. Gick jätte bra.

Kaninerna är båda honor och lejonhuvadkaniiini :D

2010-10-16 @ 15:14:33
URL: http://ssandriiii.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: klart jag gillar fioto ;)

2010-10-16 @ 19:00:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Saaaaaaaaaaaandrizz<33

Sv: Det händer lite olika gerjor xD

2010-10-16 @ 20:55:29
URL: http://kusinernaager.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback