risusgenerofortuna -

lunch

middag hemma på lunch käkar pasta med mozzarella o brocoli den påsen som allt finns i tar ca 7 min att koka. den är ganska ok , bättre än inget. vad gjorde jag på jobbet ? jo jag sydde och blev precis klar när det blev rast.
i eftermiddag blir det nog lite målande. Jag färglägger en vit katt. Hoppas den blir fin!

önskar mig en bra eftermiddag!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Hej, trevligt att du kommenterade bloggen :)

Jag länkar till dig, kolla gärna 2 senaste inläggen. Kram kram P

2010-10-04 @ 20:41:28
URL: http://psykiatrin.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback