risusgenerofortuna -

Min utanför- och vänskapsdikt


Mina ord och min bild

Hur har ni det med mobbing, trakasserier av olika slag, personlighetsstörning samt egenkärlek?

Reflektera dina åsikter kring dessa ovanstående ämne
eller förmedla något självupplevt via kommentarer och e-mail
Jag kommer att skriva en historia, en dikt
eller ett inlägg med allt matrial som kommer till mig.

Självklart kommer allting vara anonymt med påhittade namn

som TACK länkar jag alla som bidrar på ett eller annat sätt !

Vad har du på hjärtat?
Postat av: malinlima

"följ ditt hjärta inte dina tankar" det va bra sagt.



tack! vilken djup kommentar, tack. hjälp mej till tusen gärna att skicka länken vidare



sov gott

2010-10-11 @ 00:30:06
URL: http://malinlima.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag tycker att man skall acceptera en person som den är och förstå hur den fungerar och är - det är mycket viktigt anser jag. Fin dikt! Kram

2010-10-11 @ 08:43:43
URL: http://www.FotografAndreas.se
Postat av: Sanna

Man ska acceptera alla som dom är. Alla är lika värda.

2010-10-11 @ 12:57:17


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback