risusgenerofortuna -

Mina tankar från dåtiden......


Starten på boken:


"Jag vill dö ibland. Jag vill inte leva mer.

Jag vill ta livet av mig fast jag vågar inte och vet inte hur?

Varför ska jag leva om jag mår dåligt

när ingen kan hjälpa mig?

Inte ens jag själv vet hur jag ska må bra igen.

Lönt att må bra när det dåliga ändå kommer tillbaka.

Jag vill ibland skada mig själv så mycket

att blodet aldrig slutar och rinna

och jag förblöder till döds.

Jag vill hoppa från en klippa, från ett hustak eller ett högt träd

ja, vad som helst som gör att jag slutar att andas

men jag vågar inte.

Jag är rädd för att skada mig mer än nödvändigt

att jag verkligen kommer och dö om jag lyder mina mörka tankar

som gror allt starkare för varje dag som jag döljer mitt mående i hemlighet.

Det här är inte jag.

Jag, Amanda Karlsson."

A.P


Amanda Karlsson är jag i boken det kommer bli en sann berättelse om

hur jag fick min diagnos samt hur jag kände då och kan känna ibland nu oxå

men mycket mycket mer sällan.

Den kommer även innehålla känslobilder.

nu säger jag ej mer men visst har jag gjort en bra början på boken ?

tycker ni min text verkar vara lockande?

BERÄTTA SNÄLLA

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Btw................................................Vill du stödja greenpeace?

Kommer göra ett inlägg lite senare ikväll pratade med rosmarie du var trevlig att prata med ..du verkar vara en estetisk människa så uppfattade jag henne med det korta intrycket oxå fick jag känslan att hon brinner  för det hon åstadkommer inom greenpeace

det var något jag fastna för och kommer givetvis att bidrag med 50 kr/mån inom närmsta tiden =)

min  asperger gör att jag har specialintresse och dettta är en utav dom och   av sanna grejor samt naturen, djuren och vill hjälpa världen i den mån jag kan

för 50/per mån är ingeninting egentligen oxå hjälper det så mkt.

hojta till i mitt inlägg som kommer i kväll om ni vi bl medlemmar inom greenpeace. =)

Alla där ute i världen tänk på detta och fundera tills mitt inägg kommer i bloggen senare i kväll.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: malinlima

en bok oj... vad äre för diagnos?



låter som du mått väldigt dåligt, jag hoppas du mår bra nu för ingen förtjänar att må eller känna sådär

2010-10-15 @ 20:23:29
URL: http://malinlima.blogg.se/
Postat av: Saaaaaaaaaaaaandrizz<33

Sv: Jo den har också vart gaanska bra ... Vad gör du? xD

2010-10-15 @ 20:49:08
URL: http://kusinernaager.blogg.se/
Postat av: Andreas

Mycket bra början till boken. Man lever sig in i det du skrivit och bra du försöker tänka positivt nu och så vidare. Kommer bli en bra bok. Det är jag säker på. Kram

2010-10-15 @ 21:43:13
URL: http://Www.fotografandreas.se
Postat av: malinlima

vad menar du för samarbete? ínnebörden alltså



hoppas du mår bättre nu! och tack

2010-10-16 @ 01:19:25
URL: http://malinlima.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback