risusgenerofortuna -

mitt "mående"

Hej å hå precis hemkommen från jubbet ----> jobbet ;)
en rätt så hyfsad bra dag måste jag säga. Ägnade tiden åt att färgälägga lilla katten ,
tyvärr blev den ej klar i dag just nu är jag väldigt trött
ska nog ta de lugnt softa i kväll vid datorn.
Får se hur jag mår i mon, möjligtvis blir jag hemma
jag håller på att bli dålig igen känns det som just nu.

När jag menar dålig så kan det antingen vara att jag blir extremt trött för ingenting
eller att min dumma värk blir värre och tankevärlden gör mig dålig på sitt sätt.
Det kan oxå vara en mixad kompott av alla tre saker som utlöser
hur jag kommer att må? Jag kan bara låta det bero till slut ger det med sig.
Jag får helt enkelt avgöra måendet i mon.
I need too cooldown a littel bit .................................kanske det funkar med glass?




Btw qlglass bilden är från google


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback