risusgenerofortuna -

mkt skumt säger jag bara ;)

ingen ny info om röklukten haha glömde nämna detta innan det sjuka är att en 0,5 sek innan rökosen började tänkte hjärnan RÖK ett par sek efter min tanke lite scary...precis som om jag kände det på mig...ska låna grannens tidning i mon och undersöka fall det hänt något kommer givetvis uppdatera det i bloggen, givetvis..det var mkt skumt just nu i senare känns nada lukt in my kitchen .....

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

kram

2010-10-06 @ 01:04:00
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback