risusgenerofortuna -

ojojoj sen frukost

Fy fan vad jag mår dåligt idag är helt slut i kroppen så det blev inget jobb för mig.
Tvingade mig upp ur sängen alldeles nyss runt 14.15
ojojoj det blir sen "frukost" men det är inget nytt när det gäller mig.

Angående rök lukten i går jag fick låna grannens tidining idag där stod att det brunnit i en bil
antagligen var det den osen jag kände men jag såg inget när jag tog en kvällsprommis .

nej jag får väl käka min frukost,
vi höres .... 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Precis det jag misstänkte/trodde också, läste det också på YA's hemsida om just det häromdagen, det kan lukta väldigt mycket utifrån och doften kan väldigt lätt sprida sig inomhus med och då är det svårt att veta varifrån doften kommer där ute.

2010-10-06 @ 16:05:09
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback