risusgenerofortuna -

så här kände jag mig i gårkväll

morning allesammans nej nu ska jag iväg om 45 min till L.A för sista gången ska träffa en som heter M istället. Ska träffa M i dag tillsammans med Los Angeles ...haha. så här kände jag mig i gårkväll:

Shiit, det trycker över bröst.

Usch det är så påtagligt.

Jag känner mig som en silverfärgad ångkokare

så ljummen ,så varm och het.

Gasmolnet sprider sig i rummet

för locket är borta.

Jag tar ett djupt andetag

och drar in luften i lungorna.

Alltså all rök

Då fastnar min ande

mitt i ångans tankspridd.


Det var med andra ord kaos i mitt inre yesterday. Fick en liten panikattack för att jag inte om in i tvättstugan, men efter samtalet med I kändes det lite lugnare jag samlade i hop mig och då kunde jag öppna dörren. Jag hade satt en plastkasse över dörrstoppen nästa gång blir det handduk punkt slut.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Bra det löste sig till slut :) Kram

2010-10-26 @ 14:01:45
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback