risusgenerofortuna -

shit

shit pomm fritt jag låg i sägen ända tills kl 17.00 innan idag var helt slut. när kl slog 18.10 ca kom I vi käkade min soppa mumsigt värre. Det kliade satan ta mig som in i norden så jag och I vandrade bort till sjukan men dom kunde inte göra något för läkaren slutade kl 14.00 så det var bara till att promenera hem igen vi gick in om coop jag köpte via tvättmedel det kan vara från euroshoppern som jag fått utslagen av eller så är det från torrpastellkritorna något annat vet jag inte. I åkte hem kl 20 och då tvättade jag två maskiner tvätt plus att jag har skurat mina golv. nu luktar det gott ;)

Nu ser jag hur min hjärna rabblar följande meningar:

 

kör på din idé….

Ge inte upp du växer av små framsteg

ta varje tillfälle att vidga ditt kunnande

via din inre informationscentral.

Om det sedan känns rätt så det är ditt öde.

 

För din tid susar hastigt förbi

och ditt liv är endast ett minne blott.

Mitt råd lyder:

Tänk jag kan så kommer du att lyckas,

vid kan inte så misslyckas du.

 

godnatt allihopa vi hörs i morgon måndag.

kram kram

för det smakade bara flour och amalgam-gam




Vad har du på hjärtat?
Postat av: josefin

sv: idag har jagpraktik. sJ?

2010-10-25 @ 06:53:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Madeléne

jaha tyck det da?:O

2010-10-25 @ 07:14:43
URL: http://supeermadde.blogg.se/
Postat av: Andreas

Klokt skrivet och sagt som vanligt av dig. Hoppas det löser sig med tvättpulvret... har själv fått exem ibland på grund av tvättpulver/tvättmedel o.s.v... men gäller att prova sig fram vad det kan bero på. Kram

2010-10-25 @ 10:28:09
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback