risusgenerofortuna -

sista chansen att bidra snälla hjälp mig ;)


sista dagen  I MON DEN 17 OK OCH LÄMNA DITT
BIDRAG LITE ELLER MYCKET DET KVITTAR
TILL MIN ARTIKLEN SOM KOMMER UT I BLOGGEN UNDER V.42


Mina ord och min bild

Hur har ni det med mobbing, trakasserier av olika slag, personlighetsstörning samt egenkärlek?

Reflektera dina åsikter kring dessa ovanstående ämne
eller förmedla något självupplevt via kommentarer och e-mail
Jag kommer att skriva en historia, en dikt
eller ett inlägg med allt matrial som kommer till mig.

Självklart kommer allting vara anonymt med påhittade namn

som TACK länkar jag alla som bidrar på ett eller annat sätt !


Vad har du på hjärtat?
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

2010-10-16 @ 13:04:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback