risusgenerofortuna -

Tänk vad mkt vi gjort i kväll

vad, skönt! Nu är katten äntligen klaroch på köpet har jag antagligen fått en allergiskreaktion från olje- eller torrpastellen. Det har satan ta mig kliat och kliar än ända sedan jag började måla med kritorna i dag.  Det kliar i mina ögon har även fått små utslag på hakan höger o vänstersida i våras hade jag samma prickar fast under ögonen. jag undrar så vad det kan vara? kan jag vara allergisk mot kritorna? Detta har hänt more than one times.
I så fall är det hejdå med dom mina favoriter *snyft*

Väl hemma fick jag besök av C runt 4-tiden och vi hade fullt upp C diska, o jag torka, C dammsuga och jag vek och la in min tvätt från i söndags då jag tvättade, mitt golv blev även moppat utav C. Nästa sak vi gjorde var att planera maten därefter belönade vi oss själva med en smaskig måltid på kina.
Tack så mycket för ditt stöd och hjälp i dag C......
Den som tänkte,den var inte det
;) hoppade det ur min mun.
Tänk vad mkt vi gjort ,Tänk vad tiden gått fort Ja, nu e de slut för idag ha-há!!!




Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback