risusgenerofortuna -

under kvällen

Shitt pommfritt ;) här sitter jag å hänger framför min kära lilla dator.

Under kvällen som gått har jag satt upp två st väggtexter den ena är i guldfärg. Det står carpe diem på den och platsen blev köket mkt nice. Min andra text, mörk blå med Fio liber ut unum papilio deleo sollicitudo betyder? ja det har med fjäril att gör ...någon idé? det korekta svaret är
bli fri som en fjäril radera bekymmer
...denna raden med orden om fjärilen
sitter fast klistrad på ena badrumsväggen. helt ok om jag får säga det själv.

Det är ql att göra om hemma ibland för tänk med små medel kan du förändra ett rum bara du har fantasi ;)
Ett tips välj ut en färg du älskar och håll dig inom ramen för dess olika kulörer.
Du kan oxå utgå ifrån dina gardinder och plocka upp färgerna därifrån samt sprida dessa i rummet.
Jag utgick i från nyanserna på mina fjäriljsgardiner dom hänger i mitt kök
då jag tex tog rosa ur olika skalor, guld, svart, grönt, vitt och gult
Jag har blivit super nöjd utav resultatet jämfört med hur det såg ut innan.

Det kan hända att jag visar det nya och gamla köket en dag i boggen så håll utkik!

Bild goggle






Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback