risusgenerofortuna -

fredagen än så länge ;)

Fredagmiddag, denna sköna dag precis så vill jag att det ska vara
strålande sol, lite svaga vindar då är det lagom.
Har satan ta mig sjukt jobbigt med knäna i dag, jag hatar det usch
vill slippa och ha värk, fy vad jag ska fira när det släpper. haha!

Är hemma på lunch har käkat felix pastarätt den med kyckling å svamp
det var ingen höjdare, men alla har vi olika smak.

just det vi hade katt och hund ljud på jobbet i förmiddags
jag och en annan tramsa.  Jag är trött och då blir jag löjlig.
Vi fnittra lite, oxå sa jag till en personal
tänk om det kommer en katt in genom dörren när vi kallar,
vad gör vi då?
personen bara nej dom vill vi inte ha in här.




Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback