risusgenerofortuna -

Vad får ni för intryck av mig?

kan denna stilen bli nya modet? hänger ni på choklad monstrets klädstil hur cool är inte den?
skämt och sido denna bilden bjuder  jag på ;) haha........ta och ge ni vet ;) mitt motto.


Är jag inte söt/kär som ett litet barn vad får ni för intryck av min ego bild hur jag verkar vara? seriösa svar, tack



Nu ska vi vara lite seriösa färdig tramsat inte bara allvar en liten del om mycket
blir den bästa läsningen för alla.här och bruka lite allvar
jag hade tyvärr näsblod igen därav papperstussen i nejsan :P

jag gjorde dt bästa av situationen min räddning CHOKLAD....
gör så du tuggar och tänker på annat och då blir du glad=) fyndigt, va?
tänk att ja har klurat ut den lösningen att choklad är något bra
hur många av er har tänkte samma sak som jag ang choklad?
Alltså kortfattat CHOKLAD=skapar positivitet=GLAD...

Det märks att jag gillar rebusar det har ni kanske laggt märke till ?
av dessa tankar skapade jag ovanstående bild?


Detta är helt själv alla mina texter inlägg är helt mina egna ord jag är djup och filosofisk som ni märkt i mina inlägg här i my blogg som handlar om att "ta din egen inspiration och ge tillbaka till andra".........

Alla kan lära sig något på min blogg
eftersom den handlar om olika sanna saker
skriver bara sanning inget annat.
Då kommer ju allt ur hjärtat
och känns det rätt i hjärtat
mår själen väl och kroppen tiptop eller hur?

btw, ni inom greenpeace inlägget jag lovade dyker upp efter 02.00 i dag den 17 okt,

Nej, det blir projekt planering
överger bloggen en stund nu
men uppdaterar
och svarar på kommentarerna
innan jag lägger mig heltklart, Tjohej

Vi hörs snart igen ..I promis ;) kanske inte rättstaving till lovar?


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback