risusgenerofortuna -

hej kära läsare jag har haft fullt upp med

.....mitt projekt skrivande men nu är det klart skönt satt o skrev i natt hela natten från 22.00 till 10.00 i morse men kan säga så här layouten blev super =) duper nu skulle det inte vara fel men lite paus har bara sovit två timmar i dag vet n jag hade näsblod två gånger i går samt att när jag la mig ner i dag vid tio. ska till landet sova hos pappi i mon blir det stor stan haha dok. pappi är min livvakt nej skämt och sido ...han är mitt sällskap sedan blir det stan men jag mobilbloggar under kvällen ha en trevlig kväll vad händer hos er?






”Lär så länge du lever använd det dåliga till något positivt som du brinner för.” A.P

 

btw favoriterna på 12:an minns ni bilden?

visst ser det skönt ut ..jag och mina kattor

kolla gärna förbi  denna katt har jag gjort under två veckor lite dåd och då blev tokig på den efter som jag nog inte verka tåla kritorna längre det klia i ögenen som in i norden fy fan. Lägger in två kattor i en smäll ska man slå på stort e det lika bra att göra dubbelt ooopp

svarar era kommentarer i kväll ska lägga upp Greenpeace inlägget nu oxå så cio

här kommer resultatet:

kkkkssssss.........;)






































Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Vilka underbart fina kattbilder.

2010-10-17 @ 17:50:52
Postat av: Herta

Vilka underbart fina kattbilder av Dej.

2010-10-17 @ 17:51:54
URL: http://hertabloggen.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback