risusgenerofortuna -

Nå va tycker ni?

var hos mina vänner allt var tiptop innan  jag skulle till pappi och sova där
men så min kropp fick psykbryt värkte i vänter arm länge å tårarna forsa pga smärta men när jag fick skuss hem
i stan där ja bor ju närmare jag kom så försvann allt skulle på sköldkörtel punktion i mon men är inställt
jag slutate stortjuta och blev glad misstänker att jag har ledgångsreumtism ska få svar den 30 nov har massa knutor på lederna....not fun önskar att jag fick min gamla kropp tillbaka? så nu ska jag ej till jobb mån-tisdag alla fall
kroppen orkar inte lika mkt som förr ....

nu till något positivt min andra vecka med antal besök 378 skit bra tack för att ni läser min blogg
gissa när jag startade min jo v.40

vad tycker ni om mina författartalanger?

KOMMENTERA SNÄLLA ÄR NYFIKEN
ÖVERRASKA MIG GÖR MIG GLAD

DET BEHÖVER JAG MED TANKE PÅ VAD SOM HÄNT, FY USCH OCH TVI

Godnatt........Pussy katt .............MJAU...........VOFF





Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nadja

oj vad jobbigt. hoppas du kryar på dig. här är det bara bra. =) Ska du sova snart? =)

2010-10-18 @ 00:04:07
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tur det vände så fort till det positiva och du blev glad igår kväll =) Allt löser sig ska du se. Kramar

2010-10-18 @ 08:31:59
URL: http://www.FotografAndreas.se
Postat av: Andreas

Dina författar-talanger är grymt bra! och skriva är du riktigt bra på med, är mycket imponerad. Kram

2010-10-18 @ 08:32:49
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback