risusgenerofortuna -

Annelie saknar skämten på gamla tolvan.Det livade upp mitt mörker,tack!

"För bakom molnen skiner solen...
nu är jag solen på himmeln
mina ögon bländra dej av min livsglädje
tack för allt ni hjälpt mig 
gamla tolvans personal
ni är som stjärnorna på himmeln
lyser upp allla själars mörker
utan ert stöd hade jag inte i dag varit solen
utan mer ett åskmoln usch, fy och tvi
för världen med depperi
nu jag låser in den i mitt skafferi
tills jag blir bekymmersfri.
jag tänker inte öppna konditori
precis så som ett vanijsocker dalar ner
nej psyka mig inte till helvetet mer
Nej satan har det bättre i ensamhet
han ska aldrig lyckas tryck ner mig
så jag får psykbryt och vill dö....
efter tre gånger på gamla tolvan
har jag hittat mig sjäv
jag e en av alla stjärnor på himmeln
som lyser upp jorden på ett helt annat sätt än förr"


vet ni vad som hände mig i mores vid tio när ja skulle somna..
4 gånger när jag bundade och skulle sussa
då var det som om min hjärna svimma och sedan skulle jag dö.
Någon som varit med om desamma?
öppna ditt hjärta förmedla en åsikt, tack
jag blev skit rädd kunde ej invänta john blund
sov oroligt ca 1 h sedan gick ja upp,
jag är seriös
har visst snöat in mig på seriös...
--------------------------------------------------------
en speciell hälsning till den oseriöse, haha :p
just det min favorit på f.d tolvan
jag vill gärna ses på ons kl.15.00
svara via kommentarerna
bjuder på fika, för vi ska käk
vars en hemakad super smarrig
DUMLEKAKA!!!

tag inte med din oseriöse bodygaurd <---- just a littel joke in the twelvans word  
du är ju redan det till mig eller hur,
visst minns du?
----------------------------------------------------
Nope, måste sova innan mörkeret äter opp mig ;0
oh bullshitt:p
stoppa i näsan en pommes fritt
så har vi skapat en pinne, eller snarare en pitt
rätt gissat mitt i prick

bye bye miss amarikan paj...har du borstat tänderna har du tvättat händerna
du kan inte låta det förbli ogjort.......

ceee jahhhhh! the world wth blogging.

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback