risusgenerofortuna -

ja ska starta företag....yippie!

jag har varit på väldigt mkt möten idag
så jag har haft dåligt med tid
vilket är synd efter som jag älskar att skriva
bloggen är mitt största sociala nätverk.
men i morgon har jag mer tid.

yes jag ska starta företag problemet är bara lokal å jag ska vara en chef haha en unik ide namnet är Asp,ta och ge
det betyder asperger ta uppdrag och ge tillbaka=)vi kommer utföra beställningar från allmänheten. så omni behöver någon hjälp tex städa någons skog.någon är beställare och den bet. endast 50:- då får beställaren hjälp med skogsrensning av praktikanter någon som är intresserad att ställa upp dock två krav inskriven af samt brinna för välgörenhet.minimum ålder 20 år och uppåt det är bra om du kan köra bil.
av dom 50:- går 40:- till asp, ta ocg ge. samt 10 kr till wwf världsnatur fonden och vad får då praktikanten?
jo en möjlighet till ev.arbete inom t.ex greenpace, wwf miljöorganisationer. hela mitt kontor ska visa hän syn till naturen och all inredning ur miljösynpunkt. inredningsplan klar redan har gjort en skiss.
nog om detta jag har gjort en projektplan till företaget ....många som läst är impade av mitt tänk mitt språk sam upplägg av layouten älskar att göra projektplaner. hittils gjort två en i gymnasiet och en till min firma. ska bli sjukt kul...................................lägger in förordettill min plan nedanför:

 

Jag vill tacka alla som givit mig en hjälpande hand angående mitt nystartade företag som kommer döpas till Asp, ta och ge.

Det betyder följande Asperger ta uppdrag och ge tillbaka.

Mitt företag kommer fungera precis som ovanstående mening samt att jag startar eget och detta är något jag brinner för där jag får utlopp för mina kunskaper kring en del ämnen som är väldigt brett om jag säger så.

 

Jag vill tacka hela världen för att den har givit mig nytt hopp om livet

så nu vill jag ge tillbaka till världen via Asp, ta och ge.


”Tack för att du vill visa respekt och värna om miljön för allas skull

annars kommer jorden en vacker dag, trilla ihop samt falla omkull.

Våga ta steget och sträck ut din hjälpande hand

Tack för att du som läser mitt förord vill sätta sig in i

och vill satsa på mitt sätt att ge tillbaka till kommunerna

med Asp ta och ge glöm ej det viktigaste

mitt företag kommer att gynna alla. Om jag får min chans

och visa vad jag kan åstadkomma genom mina erfarenheter?”

Tackar alla människor som verkligen berättat samt stöttat mig i hur jag ska lösa problemen jag burit på som tryckt ner min personlighet rejält

Men med Asp ta och ge kommer jag att växa och växa för varje framgång

Och bli den personen jag var i tidigare år utav livet.

”Lär så länge du lever använd det dåliga till något positivt som du brinner för.” A.P

 

”Å hh..du,följ ditt hjärta

med allt ont kommer det gott

Jag vet det onda har givit mig,

mitt företag så jag kan gynna

alla med mina kunskaper”


ska svara på lite mejl o kommentarer, uppdaterar om en stund igen

ha de bäst min läsare du är min vän =) ciao.................mött någon cow?

mmmmmmmuuuuuuhuuuuuuu buuu

 

 




 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Tanja och Selma

Titta in på vår blogg och se vad du tycker! Kommentera gärna om du ser något du gillar, eller inte gillar=)

2010-10-19 @ 22:40:17
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Victor J

Tack :D nee inte särskilt :P Ska ju spara til långt blont hår nu me :D :P Extra bögigt i know. ne inte mkt, sj då?

2010-10-19 @ 23:32:12
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: Andreas

Önskar dig all lycka till med Asp Ta och Ge :) Kommer att gå bra. Och du är GRYM på att göra projektplan, är mycket imponerad i ditt sätt att bland annat planera och innehållet hur du skrivit planen... strålande! fem stjärnor av fem möjliga. Kram

2010-10-20 @ 14:42:43
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback