risusgenerofortuna -

söndag, vilodagen

Jaha då var det söndag i dag och här sitter jag å käkar frukost samt att kl visar ca 13.30.
Jag ska inte skylla ifrån mig men söndagar är faktiskt vilodagen.
För mig blir det en lugn dag täkte i alla fall gå ut en liten sväng i det vackra höstvädret, det gillas!
Mobilen hänger självklart med för jag har fått för mig att plåta lite fina objekt ;)
Vi får se det kan hända att jag lägger upp några bilder sedan.
bilden nedan är från något år sedan ej tagen i år.





Vad har du på hjärtat?
Postat av: bea

fin bild :)

2010-10-03 @ 15:59:38
URL: http://beasme.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback