risusgenerofortuna -

En resumé måndagkväll

mötet gick ok, dock kände jag mig obekväm men det är väl naturligt antar jag. Jag började sedan att brodera lite grönsaker bla. aubergin, lök å paprika...
En bild från mina hönsnätsprojekt vilken gillar ni bäst hjärtat eller ananasen?



Å just det höll på och glömma i dag var det kanelbullensdag min kompis E ringde så det blev att jag hängde med Henne o A på min 20 min rast oj tänk gissa vad vi krängde? jo snabelabullar haha! goodie goodie !

snigladighem. com mohahaha.....:P not kidding right?
Joina gärna snigladighem.com på fejan tänkte starta den som gilla tråd  ;)
Alla som är långsamma på ett eller annat sätt tillägnas innebörden med min tråd vill bara att man ska gilla människor oavsätt om dom är långsamma, vi kan inte hjälpa det! Därför startar jag den cool likes på fb eftersom jag inte vill att någon ska känna sig som en snigel på egenhand  för ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir och du tillsamans blir vi starka, remember that ;) vill bara väl inget illa menat mot någon!

Tog det lugnt resten utav måndagskvällen usch fy fan senare fick jag ett kraftigt näsblod det rann konstant i ca 30-45 min jag skojar inte det är sant prövade alla möjliga knep. Måste rappotera det till dok jag har näsblod ganska ofta hoppas inte jag blöder från snytkranen lite senare i dag tisdag.

Sååå jävla typiskt jag glömde min mobil hemma!
Därför kontaktade jag Andreas en vän till mig han plåtade ovanstående foto
besök gärna hans hemsida http://www.FotografAndreas.se
ville så gärna visa er mina två skapelser ;) har en konstnärliga ådra.


Jag hör hur sängen ropar mitt namn måste nog bädda ner mig klockan visar 00.54 cirkus :P :S
I need to sleep! Good night! cee yah ..ok?

En väldigt innehållsrikdag som förgyller mitt liv en smula.



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Mycket gott med kanelbullar :) fina skapelser du skapat! Du är duktig :) Kram

2010-10-05 @ 01:02:21
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback