risusgenerofortuna -

värt att tänka på,;) btw jag skriver.....


Vad har du på hjärtat?
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: usch fyfan vad jobbigt :( vet du vad du ska göra om dom säger något? du ska bara skratta och säga "hahaha jaa självklart" för om du bevisar för dom att "du inte bryr dig" så tycker dom inte att det är kul längre, det var så det funkade för mig :)

vi såg filmen patrioten :D asbra var den! :)

ikväll så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, ska iaf sova hos min pojkvän :) men ska inte hem till honom förens senare på kvällen. vad ska du göra då? :) kramar!

2010-10-30 @ 16:13:48
URL: http://thesswester.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback