risusgenerofortuna -

Det är nästan ett rån

solen skiner, fåglarna kvittrar, grönska börjar slå ut nu är våren jätte nära. woho jag älska våren den är fan bäst och sedan kommer sensommaren och till sist hösten med alla vackra färgade löv me like. oh yes :)

I´m happy to för att jag åker hem idag från psyket. är både glädjande och tråkigt för jag förlorar all gemenskap med patienterna, men samtidigt har jag fått vänner vilket jag behöver :)

Just nu känner jag mig faktiskt ganska ok men är lite orolig över hemresan vem som ska skussa mig. hoppas det är en trevlig person så jag inte behöver ha det tråkigt.

Föresten så köpte jag en doset till mina mediciner som jag ska ha varje vecka och den var inte billig kan jag lova den kostade hela 160 spänn fan det är nästan rån. 

Dagens tre bästa:
SOLSKEN
INNRE GLÄDJE
HEMRESA


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback