risusgenerofortuna -

grrr.........

Har inte varit så värst vidare flitig med promenaderna nu eftersom jag inte mått/mår så bra.Jag har haft en fruktansvärd värk under fossingarna ;) just idag har det lättat en liten del. Får se hur det är i mon om jag kan ut och vandra min morron promenix morron å morron förmiddag får det bli.
Jag fick inte åka hem i dag från psyk för dok inte förrän dom nya insatserna kommer igång, löjligt! Varför kunde jag ej ha dom gamla kvar tills det nya kom igång? hur svårt ska allting vara? jag blir förbannad ............grrrrr

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback