risusgenerofortuna -

brunnar

tjolahop idag var jag är jag lite slö men det hjälpte lite genom att jag fick komma ut i friska luften jag gick med en skötare. jag har frigång vilket innebär att jag få gå ut ensam men jag tycker det är tråkigt.
jag gick på en a-brunn skötaren vände sig om och undrade vad jag gjorde jag svarade jag gick på en a-brunn.

nu till alla er som inte vet vad en a-brunn står för det betyder avlopp sedan finns det k-brunnar som betyder kallvatten till sist har vi v-brunnar som betyder varmvatten. nu antar jag att det inte är många som tänker på detta men det gör jag och för mig betyder det tur att trampa på brunnar bara det att jag fått ett boende beror till viss del att jag trampat på så många brunnar att jag tappat räkningen.

bild google

lite fakta från wikipedia: Enligt ett nutida skrock sägs A-brunnar ge otur (i kärlek) om man kliver på dem. A skulle nämligen betyda avbruten kärlek, till skillnad från K-brunnar där K i det fallet står för just kärlek. EN A brunn kan ge otur den speciella dagen du trampade på den


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback