risusgenerofortuna -

fyndigt eller hur?

Jag har varit inlagd i stort sätt hela detta året. men snart kommer jag ut igen ut till verkligeten. förhoppningsvis i januari hoppas innan jag fyller år och min födelsedag är 6:e. jag ska få ett boende med stöd. jag hoppas att jag kommer få den hjälp och stöd som jag behöver. Jag vill ju som sagt må bra till 100% vilket jag aldrig gjort kommer antagligen aldig känna mig bra till 100%..var och tittade på boendet det verkade ok.

fick en tidning utav en skötare där det stod att man skulle skriva en novell på 6 ord min lyder följande'
frukthandlare mördad tjuven hittad gurkan,fantasier

förklaring: frukthanndlaren säljer inte gurkor eftersom det är en grönsak och då finns gurkan inte alltså kan inte frukthandlaren vara död. 


bild google

fyndigt eller hur? 


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback