risusgenerofortuna -

jul på psyket

uppe på vår gård
där står en gammal ford
utan hjul och utan däck
och motorn den är väck


på tal om väck så har blommor svepts i golvet pga min aggression och tavlor har plockats ner när jag mått dåligt. jag har samman lagt tagit bort 7/11 konstverk. Dom var fula så därför åkte dom ner ,men en stor ful tavla går inte och ta ner men jag vill det så gärna men det är omöjligt.

nu blir det ingen gran, inga ljusstakar, ingen snö men vädret kan jag inte styra över. Det är tur att kalle anka kommer sändas. Det måste man se det är en tradition för många även för andra och för mig. Det fattas bara att svt får kortslutning så kalle ej kan visas, istället blir det myrornas krig 
.
jag hoppas julen blir lyckad trots all negativitet vad vore en jul utanför psyket?
jag skiter i vilket bara det finns en fungerande tv,


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nadja

Vi ska fira jul hos min bror med hela släkt och familj. =) sj? =)

2011-12-24 @ 11:27:45
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja en bra dag sj? =)

2011-12-24 @ 11:43:24
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback