risusgenerofortuna -

lite annorlunda jul på psyket

julen på psyket var helt ok trots att det inte var inrett med julmys. vi åt julmat dock inte jag jag åt special mat dvs.spagethi med falafel....nu troligtvis finns det någon där ute som tycker det är konstigt men det är super gott och på pastan ska det vara ketchup,senap och svartpeppar as guddi guddi.

såg även på kalle jag gillade inte rösterna på nalle puh filmen som dom visa i slutet det ska vara som förr men alllting ändras troligtvis så har dom som spelade in rösterna förr dött eller inte vill spela in igen.
sedan visade dom lejonkungen och hallå tänkte jag den är ju inte ny den har jag ju sätt, men men så är det ibland allting ska inte vara nytt.

jultomten kom med paket till mig jag fick en tvättställning,hårklämmor,strumpbyxor,handkräm och en tidning med en film dirty dancing......hsar ni sätt den? är den bra?

ja sedan såg jag svensson svensson det är jätte bra program gustav e för rolig när inte scobidoo visas på det vanliga kanalen så säger max att scobidoo visas på tv 3 i år. Gustav får fart och klär på sig och springer in till grannen eftersom han istallerat tv 3 i går. haha...

tack och hej

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback