risusgenerofortuna -

en lång afton

Ja ha då var tisdagen passé...bara kvällen kvar men det är inte så bara för den som inte gör något som jag
då kommer det att bli en lång afton....usch gillas inte. Vill göra något surfar runt lite men det är inte tillräckligt.
hmm......vad ska jag göra för att tiden ska gå lite fortare?
många bara shiit tiden springer iväg så fort så jag hinner inte göra det jag ska. För mig är det tvärtom.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; heh tack o detsamma ! ;d

2011-01-18 @ 17:19:22
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback