risusgenerofortuna -

Im back on the track agin

Im back on the track ;) har varit lite off....har haft en mindre svacka.

min dag rätt ok faktiskt jag har sytt 7,5 fåglar började kl 9.50 lunch 11.45-13.00 jobbade fram till 15.10 då jag blev klar med broderiet. bra jobbat guldstjärna eller vad?



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Allt kommer säkerligen bli bra sen till det positiva :) Vad duktig du varit och sytt, du är väldigt konstnärlig av dig så tror säkerligen detta blev kanonfint! Se allt från positiva sidan :) Kram

2011-01-03 @ 21:22:01
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback