risusgenerofortuna -

kvällens sanning

här sitter jag med nytvättat hår det luktar så gott. hmm jag funderar väldigt mkt just nu på olika saker känner mig lite frånvarande. Jag blir inte riktigt klok på mina tankar ena stunden är det en sak och nästa något annat känner mig väldigt förvirrad helt borta i mitt inre. Jag känner en extrem tomhet i min själ jag vet dock ej varför men så är det det är dagens sanning. dvs just nu kvällens sanning.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-14 @ 21:23:40
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback