risusgenerofortuna -

oj sicken dag

oj sicken dryg dag....det blev att jag o mammi åkte till min mormor o morfar. när vi var hos dom då var det hyfsat men sedan när jag kom hem då blev det tråkigt med allt.

M kom vid fem först velade jag om vad vi skulle baka samt om vi skulle baka överhuvudtaget. Det blev till slut attvi bakade en oktobertårta den blev så j*vla MISSLYCKAD. USCH så trist. Efter kakbaket så satt jag och tyckte allt var meningslöst. vad är meningen med livet när vi människor bara är utan att ha någon sysselsättning?

nog om det deppiga jag o m tog oss en promenad. Det var skönt och vara ute. vi byggde en snögubbe undertiden som vi vandrade. synd att jag ej hade min mobil för då hade jag fotat våran söta gubbe.

Jag känner mig hyfsad nöjd med kvällen än så länge

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Vad trevligt att höra det gick bra/hyfsat :) du får sluta deppa och försöka tänka på positiva saker och har du inget att göra kan du alltid måla rita eller skriva dikter, finns alltid något man kan göra, eller umgås med vänner :) Vi finns för dig det vet du. Om snögubben är kvar, får du ta en bild nån dag innan den hinner töa bort/smälta :) Men skönt att göra det gått ok med denna dagen. Kram Sköt om dig! :)

2011-01-07 @ 08:40:06
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback