risusgenerofortuna -

ska jag?

Jag har fått massa energi som jag inte vet var det ska bli av. Har skurat skåpen och gjort rent under vasken plockat undan lite samt diskat...jag vet inte vad det är med mig bara det inte fortsätter så här då blir det jobbigt med allting.

Jag vet inte varför men jag vill göra massa hela tiden det lixom strömmar in ideér i mitt huvud. tex. ska jag gå ut? ska jag baka något? Ska jag städa? ska jag skriva? Ska jag måla?

vi får väl se vart det leder hän........

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Gå ut är alltid en bra idé och det är bra du gjort de andra sakerna, bara du försöker varva ner emellanåt :) så kommer det att bli bra. Kram

2011-01-09 @ 17:15:20
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback