risusgenerofortuna -

mina tankebanor i afton

ja ha då var det bara kvällen kvar på denna lördagen och jag ska tvätta. tvätta en lördag! vad ska jag annars göra?

hmm.jag har mest bara varit i dag. Jag förstår inte varför tiden går så sakta för mig. Jag får lite panikkänslor över vad jag ska göra nästa dag..skitstörigt! Jag har försökt och inte tänka på att jag bara e men det är fakiskt inte lätt. Om jag bara kunde bli av med denna ovanstående känsla då vore många saker enklare som tex vad jag ska ha för mat?, vad jag ska ha på mig? vad jag ska hitta på?



mina tankebanor i afton:
måla?......nej jag kan inte rita längre.
vad är det för trams? Klart jag kan.
Skriva?....vad ska jag skriva?
Kan jag inte få någon ide, något ord. Nej
Läsa?...jag har inget tålamod. Jag kan inte läsa.
Jo du kan läsa, skärpning
nej, jag har tappat intresset för läsning.

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback