risusgenerofortuna -

allting känns så fel :(

jag känner mig så in i helsingland förbanad. Jag säger att jag vill åka hem men det ända svar jag får är du får prata med doktorn och när jag väl får prata med doktorn säger hon nej. Det beror nog på mitt rymningsförsök. Jag säger även att jag vill åka hem och då mår jag inte bra i själen det är därför jag gnäller om det men ingen lyssnar känns det som. jag har svårt för att säga nu behöver jag någon som lyssnar på mig, men istället blir allting ett stort fett misslyckande. tyvärr. Det är väl meningen att jag ska få hjälp och bearbeta mina känslor här på psyk men ingen har tid personalen bara springer hit och dit och säger att dom är upptagna.
Jag tolkar det som att dom inte vill prata med mig. Allting känns så fel.



Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback