risusgenerofortuna -

Im gonna rock to the day that I die.

SORRY, att jag ej har bloggat på sisådär 1 månad o 5 dagar. Jag mår inte ens ok därför har jag ej skrivit. Jag är inlagd på psyket 4:de gången nu på 3 år. jag vill bara åka här ifrån men nu när jag har datorn och kan blogga så känns det lite bättre usch det känns inte bra att jag ej uppdaterat.

Jag har säkert tappat mina läsare vilket är synd hoppas de finns någon där ute i världen
som ändå läser mina inlägg.

Im gonna rock to the day that I die.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fotograf Andreas Jönsson

Hoppas att du får den hjälp du behöver och mår bättre snart så ses vi igen :) Tänk på solsken och att våren är på gång och sen är det sommar. Kramar sköt om dig!

2011-03-07 @ 10:28:52
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback