risusgenerofortuna -

Ja då

ja då var det söndag igen ......woho! ähh not. Jag blev väckt ca 8.15 käkade sedan frukost. Halv 9 somnade jag igen Jag sov till 12.15 ca därefter middag. eftersom jag äter vegetarisk mat så blev det grönsaksgryta med potatis det var ej gott men jag smakade på det alla fall. bättre det än att inte röra det alls.

varför är söndagar så tråkiga?

en bild jag målade för ett tag sedan. söt?

den ser lite ledsen ut precis som jag känner mig.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fotograf Andreas Jönsson

Jättefin bild du gjort! Kramar

2011-03-14 @ 09:25:28
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback