risusgenerofortuna -

lätt hänt

Då var denna dryga söndag strax över för den här gången...

Det är lite bättre nu än innan jag tjatade och gnällde på personalen från ca halv 2 - kvart i 5 då jag fick lugnande och det verkar hjälpa hoppas bara inte det vänder i kväll igen de beror nog på det biopolära, vilket inte ej är färdigtuträtt än.jag har förlåtit sköterskan att jag var jobbig. det är lugnt nu.

Tänkte vara sjyst.....ska försöka och ej bli irriterad mer men det är lätt hänt här på psyk.



Kände för och lägga in några glada bilder så det inte blir allt för negativt.

vilken gillar ni bäst?


qram qram kärleksgam;)




Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback