risusgenerofortuna -

en solig dag i mars

I dag har jag fått varit ute ensam i 2h och jag tog en sväng på stan. Jag frågade lite folk om vägen in till centrum. Jag har varit veligt och haft ångest över om ja ska lyssna på hjärtat eller på rösten. Rösten sa åk hem medan hjärtat och känslorna sa stanna kvar det blir värre om du åker hem.
Jag valde att åka tillbaka med stadsbussen till psyk.

När jag väl var framme så blev det till att fika sedan frågade jag om en ny utgång och det visade sig att jag hade 2 h till. jag stack ut då kom rösten den elaka som gjorde att jag ville hem jag gick till busshållplasten fram och tillbaka så där 3-4 gånger sedan gick jag tillbaka till psyk var ue ca 1 h. Jag har så jävla ont under fötterna. det var lite därför som jag inte var ute mer än 1 h.

väl vid kvällsmaten serverades det risgrynsgröt med saftsås yummi yummi muma jag hade beställt extra annars var det ugnspannkaka. Jag kan äta gröt mitt i sommaren och det har faktiskt hänt att det blivit så.
Jag frågade om jag fick gå ut efter maten då sa en i personalen först ja. sedan när det väl kom till kritan så fick jag inte gå ut eftersom det var bestämt 2h på förmiddagen och 2h på eftermiddagen. det kunde dom väl sagt från början.

Dagens tre positiva saker:
SOLSKEN
KOM TILLBAKA
GOD KVÄLLSMAT


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback