risusgenerofortuna -

vill inte

har varit flitig idag och gått två promenader en innan lunch och en innan kvällsmaten och jag tänker försöka göra desamma i mon. ska försöka röra på mig varje dag för jag vill inte bli tjock, jag känner mig en smula tjock. Jag menar inget negativt i att vara tjock,mullig eller överviktig, själv vill jag bara inte bli det.

jag önskar fint strålande solsken i mon för då blir jag lite piggare i kroppen och mkt känns toppen, uppe i knoppen haha...där fick vi in lite rim oxå mitt i allt.

nepp hepp ha de gott! ciao from now

Vad har du på hjärtat?
Postat av: E

Så bra att du är ute & går :) man mår bättre utav att röra på sig och blir man piggare. Jag var ute mycket igår & rörde på mig det var riktigt härligt :)

2011-03-27 @ 17:25:37
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: min helg var helg okej =)

2011-03-28 @ 18:49:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback