risusgenerofortuna -

hypnotiserad av människor

nu är jag, jag och så är det
jag ser hur fingrarna växer precis som ogräs
och hur skuggan speglas i ansiktet.
jag är hypnotiserad.
jag svimmar, nej det gör jag inte!
jag svimmade inte vad bra!
fast jag är ändå hypnotiserad.

trots all hypnotisering
så tar Jag tar fram spagethi vännen.
dvs golmoppen.
min mopp (hund) vllket jag inte har ,
men finns i fantasin.
hunden blir glad
och viftar med sin svans
så dammet virvlar omkring överallt.
jag ser inget!
ja då var det färdig städat, SKÖNT!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Birgitta

gillar denna dikten!

2012-04-18 @ 19:49:34


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback