risusgenerofortuna -

jag tänker sant

jag tycker inte om skinka!,men jag tycker om följande paprika, choklad, ska jag gå hela runda? ska jag äta eller inte? det skiner ute synd att vara inne. jag får ångest av att inte vara ute lite. en sommar satt jag inne hela tiden.jag tycker inte om när någon tjatar på mig. vattenmelon,pizza,vindruver,dumle skit gott! jag tycker inte om päron. det är synd om djuren  typ panda och tigern. det var några i min paralell klass som retade mig för just att jag sa tiger på ett speciellt sätt så skrattade  dom. jag vill inte klippa mig men jag måste eller måste jag?. jordgubbar, glass, chockladsås. jag vill ha sällskap men samtidigt inte. . jobbigt ? tycka  ja eller nej eller villket ska ja tycka angående besök? tycker inte om att vara på mitt boende det käns inte bra.jag tycker att tiden går långsamt,vem uppfann klockan? det hade varit bättre utan! jag drar finret genom håret för och känna om det är ut kammat ordentligt.jag är så torr på fingrarna. det svider lite på läppen. kexchoklad=sexchoklad,banan,spenatlasange.ketchup och senap samt svartpeppar, pasta.
varför skriver jag detta? jo det är lite av mina tankar som snurrar runt. jag kan fortsätta längre, men nu får jag sluta.tack för mig en text till dig!

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback