risusgenerofortuna -

lite av varje

polis har åkt.brandbil har inte åkt.ambulans har åkt.myggor är jobbiga.jag vill ha fina naglar har haft men dom bryts.det kliar i huvudet.jag har tråkigt. jag vill inte vara här där jag är. jobbigast på eftermiddagen mellan tolv och fyra. fast även på kvällen kan jag känna likadant. tur det finns tv och dator.fast det måste fungera både tvn och datorn.jag hatar och ha tråkigt.var på jobbet idag det kändes lite konstigt samt stelt.tabu har fastnat i tankarna just nu,korv hatar korv,hallon mums.jag ser på tv medan jag skriver.jag vet inte vad jag ska tycka om livet? det är inte roligt.hur ska man slå ihjäl all tid som går i snigel fart? tänk när jag blir pensionär! fy för. jag undrar vad alla pensionärer gör hela dagarna. det kliar i huvudet. jag har strumpor på mig. jag som inte gillar att ha strumpor på speciellt inte att sova med.har tagit bort några och annars blir det för mkt. nä nu ska jag se tv och drömma mig bort långt bort!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Marie J

Jag tycker det var bra av dej att du åkte till jobbet,så du får känna dej fram lite nu i början. Jag hittar gärna på något med dej på eftermiddagarna när jag jobbar när du tycker dom är tråkiga. / Marie J

2012-04-24 @ 16:43:46


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback