risusgenerofortuna -

tuggummin

tuggummin är rätt värdelösa.Dom smakar bara gott en liten stund , sedan än smaken slut.Forskarna säger att det är bra och knapra tuggummi,men jag tror inte så mkt på det.utan jag snaskar mest för att det är ok oxå har munnen  lite att tugga på.en sysselsättning helt enkelt. ett gympa pass!

en låt från joddla med Siv som passar utmärkt till mitt inlägg.här kommer refrängen:

Tony tuggar tuggummi (Tugga, tugga, tugga, tugga.)
Tugga, tugga, tuggummi.
Tony, Tony, Tony, tuggar

Tony tuggar tuggummi (Tugga, tugga, tugga, tugga.)
Tugga, tugga, tuggummi.
Tony, Tony, Tony, tuggar.

(från google)

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback