risusgenerofortuna -

vad jag ska skriva om?

jag vet inte vad jag ska skriva om? inget känns rätt! varför skriver jag då? jo för jag tycker om att skriva. det är bra. Då får jag ut det jag inte kan prata om.det som finns där långt inne i kroppen. känslorna är det som spökar när jag skriver. Jag skriver rakt från hjärtat och hjärnan. vad ska jag skriva nu? jo att det är trevligt när någon läser min dagbok som är öppen för allmänheten!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Birgitta

hej,

har läst dina senaste inlägg- du skriver så bra, beskriver så bra så jag kan först lite bättre.....

Jag blev lite snopen att se fotot av dig med kepsen, jag sa ju tidigare idag att jag tycker du är så söt o fin på det...visste inte att du lagt in det igen... kram vännen min

2012-04-18 @ 19:44:17
Postat av: Birgitta

hej,

har läst dina senaste inlägg- du skriver så bra, beskriver så bra så jag kan först lite bättre.....

Jag blev lite snopen att se fotot av dig med kepsen, jag sa ju tidigare idag att jag tycker du är så söt o fin på det...visste inte att du lagt in det igen... kram vännen min

2012-04-18 @ 19:46:29


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback