risusgenerofortuna -

är jag en vampyr?

Är jag en vampyr för att jag äter ägg? jag tycker så synd att kycklingarna aldrig får växa upp.

tro det eller ej men kycklingarna i bur har det bättre än fria för då kan dom inte hacka på varandra och då blir det ingen chicken nuggets ;)

Jag önskar att kycklingarna kunde gå fria men dom har det bättre i bur eller hur?

jag är nämligen vegetarian och blev det förra året 2011. Fast när jag gick i klass 6 så frågade min lärare mig om jag var vegetarian? Jag blev jätte ledsen eftersom jag ej vågade erkänna det.

Jag minns fortfarande hur jag minskat med köttbitar under åren. Jag blev trött på alla frågor: ja, vad äter intte du? nu är det slut på cirkeln. Det är nämnligen bestämt jag är vegetarian,

men är jag en kyckling dödande vampyr?
nej, det är jag inte fast ibland känns det så. 


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback