risusgenerofortuna -

idag har jag fullt upp

hej idag harjag fullt upp not ledig working hard to day ,and the wind blow away ;)
jag har knytigt ett vänskapsarmband med namn på gav det till en annan pasient. hon blev glad.
så jag har gjort en godgärning idag.

jag har även tvättat bort lite skit dvs duschat kändes skönt efteråt. varmt och gott inte gott och blandat.
när det är ruskigt väder vill man bara stå i duschen hela dagen, men det går ju inte klart det går men det går åt en j###a massa vann som vi säger på skånska.

ha de gott ät inte flott utan blandat och gott!


tjohoo hejsvejs



Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback